muke kanak-kanak

aku cukup eran orang cakap aku muke kanak2

situasi pertame :

mase tuh kenduri kat umah mak cik mai(kawan prektikel) ader pak cik nih makan skali ngan aku...

pak cik : eh kamu makan lagi..makan2..x pa orang muda lagi buleh ja makan banyak2 x da hal
saufi ahmad : eh pak cik la makan..jemput2..ktorang x per idop lame lagi( ahaha kurang ajo gak ayat aku ble dipikir balik)
pak cik : ahaha baeklah pak cik akan makan..kamu nih umur brapa...
paeh - ce pak cik teker
pak cik - ah kamu(paeh) umur 24 ye..haa kamu(akim) umur 18 ..haa yg nih( saufi ahmad)  17 tahun yer

aku cam haaa..whta the heck??

pastuh ader sorang mak cik datang...

mak cik : haa kamu anak siapa ea..pak ngah murad ke
paeh : eh x...kami kawan mai...
mak cik : oo kawannye anak2 burhanudin yer...ooo skang budak2 skolah je dah prektikel..ni ha(menunjuk kat aku) budak lagi ni

aku cam haaa...adei

situasi 2

mase tuh nak g umah oo...diceritakan oelh rohaiza...maser tuh aku naek keter orang len...n roaiza naek ngan pak cik sunny...

pak cik sani ngan selambae berkta

pak cik sani : eissh die neh muke budak2 betol ea..

slpas mendengor dari roaiza aku cam haaa wthel

situasi 3

saufi ahmad : paeh aku macam dak2 ker ea
paeh : um hak ah...
saufi ahmad: oh ye ker...camner..camne
paeh : macam dak skolah tingkatan satu belagak jadik gangster

haaa ok itu adelah dalam bnyk2 perbualan yg menunjukkan muke saya yg seakan budak2
budak skolah lak tuh
damm nampak beno x kematangan tuh...
g mana ea nak menampak kan muke yang matang???
mgkin kene tambah bilangan janggut dan menguruskan sikit badan ahahha
tp bior r muke macam kanak2..asalkan hati gwa kental miahaha
tp ianya bukan lah satu pujian..
come on la nak gak nampak brader2 miahaha

:::keharokkan apekah yang terjadi::::





ok memang cam dak2 skolah :p



5 Responses
  1. Nur Cahaya Says:

    klu kiki plak, kt luaq ja org akan bajet budak skolah.
    Kt opis orang bajet mak budak. aiyokkkk!!!


  2. saufiahmad Says:

    hak hak hak ...x per muke je kan x melambang kan ape2 kan...:))
    dont judge the book by its pages or it cover miahaha


  3. Aina Meducci Says:

    minumlah kopi jantan..terbaekk!


  4. saufiahmad Says:

    hakhakhak mane lak nak dapat kopi jantan kangterlebyh power lak ahahaha


  5. azlan Says:

    kah kah kah..muka kamu memang mcm budak.. nk jadi matang.. bubuh jerawat batu banyak2 kat muka...hahaha