hari terakhir

udoh 4 bulan teman dok sini...
ate esok luse nak pindah dah dari sini
alaaa hai sedih rase ati nak pindah dari sini
orangnye baek2
suasana nye tenang
pekannye kecik
arghhh memang sesuai beno untuk membesokan anak2 miahaha

tq kepade semua yg beri tunjuk ajor
memang banyak jase kome sume
x dapat awok nak balasnye...

lets roll the pic :))

makan2...ktorang memang ske bwat makan2..tangkap ikan kat lombong n makan..ahaha..lauk free kot..
mase neh ade boss unit unggas n boss kambin

kat sini aku blajo masak macam..nasi beriani..cha kuey tiow...nasi lemak..soto...mee goreng..nasi goreng..masak kari..masak lemak n sbgnye..dah boleh sgt dah neh miahaha




                      haa pemandangan di ladang..gonna miss it :)


nasi lemak nyum2

ayam yg aku perap..sedap kot miahaha

ulu chepor..x au baper kali lepak sini...tp air die sejuk membeku



disebabkan masak sendiri aku menjadi smakin gomuk

gambo berikut adelah kembor2 di plt....cik sany ngan shahril

maisarah dgn nursarah(anak en sani)

abg zul n rohaiza

:)

tq to cik min n the gang ugo girl MEGI! miahaha agak gedik disitu..korang tau x..aku dah kene campak kat kelantan..dari sejak aku tahun 1 aku berharap ader orang datang melawat aku..x kire le sesape...sbb jeles r tgok dak22 cntral slalu berkunjungan antara satu sama lain..aku jerk tercampak jauh n sorang2..tegar2...so cik minn adelah dak bpj yg first lawat aku..huhuhuhu terharu kot..tq cik minn :))

                                                                                                                                                                                                   
                          

tq to cik shiro to datang

n semua2 yg pernah dtg tp aku x sempata mek gambo korang miahaha..~enjoy aja

:::keharokkan apekah yang terjadi:::

esok ader jamuan..pastuh sabtu mak datang amek..pastuh cuti..banyak gile prg aku cecuti neh
1 Response
  1. cikminn Says:

    heheh same2 memang best pergi situ berbaloi-baloi..awat cepat sgt ko abes intern kalau x leh main2 ostrich kat situ lagi hehe

    tapi nak cite skit neh.'MEGI' ialah name yg diberi kepada kesuluruhan budak 'Mechi Girls' jadi tiada unsur kegedikan di situ hanya keharokkan apekah yang terjadi okehhh