sumpah laknat

jgn sampai dilaknat...
macam mane orang skang begitu berani..
bermain dengan agama
kalau betol x per.
kalau salah camne?
jgn bertuhankan dwet...
tp kalau die betol camne...

aneh..kalau aku siarkan rakaman lucah kat sini..
kater r aku tarok clip lucah kat sini(bkan clip DSAI)
aku rase aku x cukup selesa tok tidur...
aku rase blog aku dah dilihat oleh forensik siber bkt aman..
aku rase x selamat la senang citer

tp blog2 mereka yg pro macam selamat jerk
dapat layanan vvip lagi tuh dari polis...

ok ok...mgkin korang cakap...
yela dorang menunjukkan bende yg betol sbb tuh polis kasik layanan vvip
tp menyiarkan mane2 clip lucah tu x salah ker?

umm aku ader bace blog pro ameno..neutral..n pro pembangkang
memang korang akan kompius...
seryesnyelah
tp kite patut menghela nafas lege...
kita diberikan akal...
biarpun diasak oleh media perdana tp kita kene ingat
kita punyai akal
x perlu terima bulat2...

kite leh pikir...
tp kalao kompius gak..maka tolak
lah berita2 sebegini...

tp ape dah jadi kat saiful bukhari?
yg dlo pon bersumpah dilaknat?
jalan citer yg digarap macam sempurna tp?
haa makin lame makin menyimpang..
makin lame makin nampak beno bohongnye(bak kate usop wilcha)
ahahhaa...

ape2 pon kalau kite dah kompius tahap gaban
eloklah kite tolak dorang neh
kite sokong perkasam miahaha.,.
lagi x leh pakai perkasam neh
racist2...


::::keharokkan apekah yang berlaku:::

Tengku Razaleigh Hamzah membidas pihak yang mendalangi fitnah video lucah untuk menjatuhkan Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan menegaskan rakyat akan menolak “politik kotor’ sebegitu untuk mengalihkan tumpuan mereka daripada isu-isu nasional yang jauh lebih penting.


“Ini orang panggil gutter politics, politik longkang (dan digunakan) bila sudah tidak ada modal lagi. Ia timbul sebab polisi dan dasar yang diperjuangkan sudah tidak laku dan rakyat nampak tidak menerimanya. Oleh kerana itu (mereka) main politik kotor menyerang seseorang dengan harapan rakyat ketepikan hal seumpama itu. Ini bukan politik,” tambah mantan Menteri Kewangan dan Naib Presiden Umno itu..


:) cayalah Ku Li...bile nak masuk PR?? ahaha..


ambo mapuh hidup mula pong ambo denge amno miahahaha...
0 Responses