tahap kematangan rakyat malaysia



nah..x nampak sile besarkan..setakat manekah kesediaan rakyat Malaysia dalam menerima politik baru??
jika mentaliti mereka masih seperti ini...tidak ubah seperti seekor anjing yang menyalak 
memaki tanpa menggunakan akal seperti mereka hidup di zaman jahiliyah..
tidak kiralah ape yang anda sokong...be end atau pr
kedua-dua mereka berperangai serupa(segelintir)

mencebutkan diri saya dalam beberape pergerakan di universiti menyedarkan saya..
kita harus ade misi..harus ade visi dan ideologi dalam berjuang..
bukan dengan menggunakan ROTI CANAi..atau pun kata2 serperti fuck dan sebagainya
datanglah dengan fakta bukan dengan fuck ataupun ROTI CANAi..

saya mengajak anda yang membace blog ini ..saya fikir anda yang membaca blog saya adelah mereka
yang di anugerahkan dengan intelek yang tinggi dan mantap
untuk mempunyai ideologi dalam berjuang..jangan jadi seperti lalang..atau pun menjadi
politik keturunan...jika bpaknye bn maka anda menjadi bn

seronok melihat jika kita dapat bersaing dengan sihat..
ya x mungkin...tp kalau dapat..besh la yer x..
politik bukan untuk memecahbelahkan
politik digunakan untuk menyatukan..jika kita memperjuangkan
sesuatu yang ikhlas dan berlandaskan Nur Islam

iAllah selamat dunia akhirat.

:::keharokkan apekah yang terjadi::::

suke meninggalkan tanda soal dalam penulisan untuk anda berffikir :))
kerana saya pon bukanlah betol sgt

0 Responses